Islamic Widget

Saturday, March 26, 2011

Anugerah Cemerlang SMKBTS

Assalamualaikum everyoneee:))
skang saye berade di KUALA LUMPUR!!!!!!
besssttttttttttttttttttttttttttttttttttt nyeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahah:P
the reoson aku balik sbb nak hadiri hari anugerah cemerlang di skolah lame ku,SMK Bandar Tasik Selatan sbb nak amik anugerah PMR terbaiiiiiiiiik punyaa hahah XD
lepas dah salam2 cikgu smue,pagi la duduk dgn member lame jap and then cakap pasal see won la,pasal perkembangan terbaru skolah la and then bende2 lain yg merepek heheh
lupe lak nak tangkap gambar dgn diorang=.=
ni tgh bratur nak naik pentas:)
                                              
haa ni aku kat atas pentas amik anugerah:)
                                                   
yg ni aku dah turun pentas:)
                                                     
diorang cakap aku nmpk pelik pakai baju beige dgn tudung putih.cam biase jee hahah(mmg la dah biase nmpk hari2-.-).tadi dapat sebuah piala yg kecik ang DUIT SERATOS RINGGET TUNAIIIIIIIIIIII hahahahXD.mahsyuk aku hari neh:)
ni laa hadiahnyer:)
                                                           
in the end,aku still rase x puas sbb dudok skeeeeeejap je kat skolah...hmmm:(
one day,insya'Allah in the future,i would come visit south lake city high school again HAHA XP
takat tu jelah hari neh,my BFF Shafalina kat umah aku:))
bye2 and salam:)

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers